Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Wiskitki

Kolorowy pasek

Wniosek o utylizację azbestu

USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY WISKITKI

 

 

Wójt Gminy Wiskitki informuje, iż w trybie ciągłym trwa nabór wniosków o udzielenie dofinansowania na pokrycie kosztów związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest z posesji położonych na terenie Gminy Wiskitki.

 

Wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców Gminy Wiskitki, planujemy złożenie wniosku o dofinansowanie w 2018 r. do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Warszawie (WFOŚiGW), w zakresie utylizacji odpadów zawierających azbest w ramach Programu „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie województwa mazowieckiego”.

 

Zgodnie z regulaminem Programu WFOŚiGW z lat poprzednich, osoby fizyczne, które  nie prowadzą działalności gospodarczej mogą składać wnioski o dofinansowanie za pośrednictwem gminy (wniosek i załączniki, należy złożyć do Urzędu Gminy Wiskitki). Gmina na podstawie dokumentów złożonych przez właścicieli nieruchomości, złoży zbiorczy wniosek o dofinansowanie zadania i po otrzymaniu dotacji firma wybrana przez Gminę odbierze azbest ze zgłoszonych nieruchomości.

W związku z powyższym osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które
w 2018 r. chcą skorzystać z pomocy w zakresie usunięcia azbestu ze swoich nieruchomości,
a które jeszcze nie złożyły stosownych dokumentów w Urzędzie Gminy Wiskitki, powinny
w terminie do 8 stycznia 2018r. złożyć „Wniosek o usunięcie azbestu” wraz
z następującymi załącznikami:

1)      Kopia aktualnego dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do budynku / działki oraz zgoda właściciela, a w przypadku współwłasności, zgoda wszystkich współwłaścicieli na realizację zadania.

2)      Informacja o wyrobach zawierających azbest.

3)      Kopia dokumentu potwierdzającego przyjęcie zgłoszenia robót budowlanych, wydanego przez Starostwo Powiatowe w Żyrardowie lub Oświadczenie, że demontaż nastąpił
w okresie, kiedy nie było wymagane zgłoszenie robót (do 2004r.).

4)      Oświadczenie właściciela nieruchomości, dotyczące nie prowadzenia działalności gospodarczej oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

 

Złożenie wniosku nie jest tożsame z uzyskaniem dofinansowania.

 

Powyższe formularze znajdują się w Urzędzie Gminy Wiskitki oraz na stronie www.wiskitki.pl

 

 

Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Wiskitki, pod nr tel. 46 854 50 23.

 

 

 

                                                                                                /-/Wójt Gminy Wiskitki

                                                                                              Fraciszek Grzegorz Miastowski

Załączniki

Wniosek o usunięcie azbestu - Wiskitki (36kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 1 - zgoda właścicieli (27kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 2 - Informacja_azbest (36.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 3 - Oświadczenie (24.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik nr 4 - Oświadczenie dział gops i dane osobowe (27kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Hanna Mechecka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Alicja Miastowska
Data wprowadzenia:2012-07-10 13:42:10
Opublikował:Alicja Miastowska
Data publikacji:2012-07-10 13:43:30
Ostatnia zmiana:2017-12-19 15:40:34
Ilość wyświetleń:939
a
a, a a

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij