Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
18-02-2020
Termin składania ofert
27-02-2020
Numer ogłoszenia
1233603
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 27.02.2020 roku, do godziny 10:00 w Urzędzie Gminy w Wiskitkach, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, sekretariat lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Urząd Gminy Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, w zabezpieczonej kopercie opisanej:
-> Wykonawca: .................
-> Zamawiający: Gmina Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki
-> Oferta na: Kursy doskonalące dla nauczycieli szkół oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów, będących uczestnikami projektu pn. "Z małych szkół w wielki świat - kompleksowy rozwój edukacji w Gminie Wiskitki" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
-> Nie otwierać do dnia 27.02.2020 roku do godziny: 10:30.
-> Część .....
Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.02.2020 roku o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego, w pokoju konferencyjnym na piętrze.
-> Wykonawca: .................
-> Zamawiający: Gmina Wiskitki, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki
-> Oferta na: Kursy doskonalące dla nauczycieli szkół oraz zajęcia dodatkowe dla uczniów, będących uczestnikami projektu pn. "Z małych szkół w wielki świat - kompleksowy rozwój edukacji w Gminie Wiskitki" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
-> Nie otwierać do dnia 27.02.2020 roku do godziny: 10:30.
-> Część .....
Otwarcie ofert nastąpi dnia 27.02.2020 roku o godz. 10:30, w siedzibie Zamawiającego, w pokoju konferencyjnym na piętrze.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Patryk Grefkowicz, Konrad Gruza
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
46 854 50 22
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie zostaje podzielone na części. Wykonawcy mogą składać oferty na co najmniej jedną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia.
Część 1 zamówienia
Kursy doskonalące dla nauczycieli szkół będących uczestnikami projektu pn. "Z MAŁYCH SZKÓŁ W WIELKI ŚWIAT - kompleksowy rozwój edukacji w Gminie Wiskitki" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Część 2 zamówienia
Zajęcia dodatkowe dla uczniów, będących uczestnikami projektu pn. "Z MAŁYCH SZKÓŁ W WIELKI ŚWIAT - kompleksowy rozwój edukacji w Gminie Wiskitki" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Część 1 zamówienia
Kursy doskonalące dla nauczycieli szkół będących uczestnikami projektu pn. "Z MAŁYCH SZKÓŁ W WIELKI ŚWIAT - kompleksowy rozwój edukacji w Gminie Wiskitki" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Część 2 zamówienia
Zajęcia dodatkowe dla uczniów, będących uczestnikami projektu pn. "Z MAŁYCH SZKÓŁ W WIELKI ŚWIAT - kompleksowy rozwój edukacji w Gminie Wiskitki" współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: mazowieckie Powiat: żyrardowski Miejscowość: Wiskitki, Guzów, Miedniewice, Franciszków
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest:
a) zwiększenie kompetencji dla nauczycieli poprzez aktywny udział w szkoleniach, dzięki czemu nie tylko skorzystają z możliwości poszerzenia swojej wiedzy ale także umocnienia swojej pozycji w zakresie kompetencji, doświadczenia i ukończonych szkoleń;
b) poszerzanie horyzontów dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki poprzez czynny udział w zajęciach edukacyjnych o różnorodnej tematyce.
a) zwiększenie kompetencji dla nauczycieli poprzez aktywny udział w szkoleniach, dzięki czemu nie tylko skorzystają z możliwości poszerzenia swojej wiedzy ale także umocnienia swojej pozycji w zakresie kompetencji, doświadczenia i ukończonych szkoleń;
b) poszerzanie horyzontów dzieci i młodzieży ze szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Wiskitki poprzez czynny udział w zajęciach edukacyjnych o różnorodnej tematyce.
Przedmiot zamówienia
Dla części pierwszej zamówienia:
-> e-TWÓRCZE LEKCJE W SZKOLE
-> kurs ma na celu prowadzenie ciekawszych zajęć przez nauczycieli wykorzystując e-podręczniki lub e-zasoby/materiały dydaktyczne stworzone dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020. Program: wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników lub e-zasobów/e-materiałów dydaktycznych stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020, "Agenci CSI w szkole" wykorzystanie technik kryminalistycznych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych, gamifikacja jako narzędzie do zwiększenia aktywności i zaangażowania ucznia, gry i zabawy przedmiotowe, neurodydaktyka w praktyce szkolnej, project Thinking - myślenie projektowe na lekcjach, challenge based learning, jak wykorzystać potencjał pracy domowej.
-> WYKORZYSTANIE METODY EKSPERYMENTU NA ZAJĘCIACH
-> kurs dla nauczycieli matematyki, przyrody, biologii, chemii, geografii, fizyki. Program: Nauczycielskie badanie naukowe, problem, aktywizująca strategia nauczania i uczenia się przedmiotów przyrodniczych, metoda eksperymentu, uczniowskie badanie naukowe, metoda laboratoryjna, o problemach w nauczaniu, wykorzystanie zasobów Internetu w planowaniu eksperymentów.
-> PROGRAMOWANIE
-> kurs mający na celu przygotować nauczycieli do prowadzenia zajęć programistycznych dla uczniów. Program: m.in. metodyka i zasady działania narzędzi programistycznych (w tym darmowych narzędzi), ocenianie pracy uczniów i mierzenie ich postępów.
-> ALTERNATYWNE SPOSOBY KOMUNIKACJI Z UCZNIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
-> Program: rozwój językowy dzieci, sposoby wprowadzania alternatywnych metod komunikacji w przestrzeń szkolną, możliwości rozwijania sprawności komunikacyjnych ucznia poprzez wykorzystanie alternatywnych metod komunikacji, możliwości wykorzystania komputerów oraz innych urządzeń technicznych we wspomaganiu komunikacji z uczniem z niepełnosprawnościami.
-> SKUTECZNE SPOSOBY WSPIERANIA UCZNIA NIEDOSTOSOWANEGO SPOŁECZNIE LUB ZAGROŻONEGO NIEDOSTOSOWANIEM
-> Program: szanse i zagrożenia rozwoju w okresie dorastania, sposoby identyfikacji trudności edukacyjnych ucznia niedostosowanego społecznie lub zagrożonego niedostosowaniem społecznym, jak konstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET), jakie metody, formy, środki powinno się uwzględnić przy konstruowaniu IPET. Projekt przewiduje monitorowanie nabycia kompetencji przez nauczycieli (brak podnoszenia kwalifikacji) poprzez IV-etapowe Bilanse Kompetencji.
Dla części drugiej zamówienia"
-> CREATIVE BEASTS
-> Zajęcia kształtujące umiejętność kreatywności i innowacyjności z wykorzystaniem słownictwa/zwrotów w języku angielskim. Główne zagadnienia: czym jest innowacyjność i kreatywność we współczesnym świecie, cechy osoby kreatywnej oraz cechy innowacyjności przy wykorzystaniu słownictwa/zwrotów w języku angielskim, podstawowe narzędzia ułatwiające twórcze myślenie -ćwiczenia, postawa kreatywna i innowacyjność w praktyce - rozmowy bez użycia języka polskiego, główne techniki twórczego myślenia - burze mózgów, mapy myśli, kreatywna rozgrzewka oraz opracowanie własnej koncepcji innowacji, przekraczanie granic w kreatywnym myśleniu (rozwiązywanie gier i zagadek w języku angielskim).
-> GRA BIZNESOWA
-> Symulacja przedsiębiorstwa. Gra dopasowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (czytelne plansze, gra opracowana wg koncepcji uniwersalnego projektowania). Forma edukacyjnej, biznesowej gry planszowej, łączącej ze sobą rozrywkę i rywalizację, ćwiczenie myślenia strategicznego, trening umiejętności miękkich (praca w zespole, negocjacje, reagowanie na sytuacje problemowe, współzawodnictwa, radzenia sobie z porażką) oraz nauka reguł poruszania się po współczesnym rynku, w tym m.in. podstaw finansów, zarządzania i elementów prawa. Symulacja będzie wdrażana zgodnie z ideą "experimental learning" i oparta na "doświadczaniu".
-> e-TWÓRCZE LEKCJE W SZKOLE
-> kurs ma na celu prowadzenie ciekawszych zajęć przez nauczycieli wykorzystując e-podręczniki lub e-zasoby/materiały dydaktyczne stworzone dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020. Program: wykorzystanie w nauczaniu e-podręczników lub e-zasobów/e-materiałów dydaktycznych stworzonych dzięki środkom EFS w latach 2007-2013 i 2014-2020, "Agenci CSI w szkole" wykorzystanie technik kryminalistycznych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych, gamifikacja jako narzędzie do zwiększenia aktywności i zaangażowania ucznia, gry i zabawy przedmiotowe, neurodydaktyka w praktyce szkolnej, project Thinking - myślenie projektowe na lekcjach, challenge based learning, jak wykorzystać potencjał pracy domowej.
-> WYKORZYSTANIE METODY EKSPERYMENTU NA ZAJĘCIACH
-> kurs dla nauczycieli matematyki, przyrody, biologii, chemii, geografii, fizyki. Program: Nauczycielskie badanie naukowe, problem, aktywizująca strategia nauczania i uczenia się przedmiotów przyrodniczych, metoda eksperymentu, uczniowskie badanie naukowe, metoda laboratoryjna, o problemach w nauczaniu, wykorzystanie zasobów Internetu w planowaniu eksperymentów.
-> PROGRAMOWANIE
-> kurs mający na celu przygotować nauczycieli do prowadzenia zajęć programistycznych dla uczniów. Program: m.in. metodyka i zasady działania narzędzi programistycznych (w tym darmowych narzędzi), ocenianie pracy uczniów i mierzenie ich postępów.
-> ALTERNATYWNE SPOSOBY KOMUNIKACJI Z UCZNIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
-> Program: rozwój językowy dzieci, sposoby wprowadzania alternatywnych metod komunikacji w przestrzeń szkolną, możliwości rozwijania sprawności komunikacyjnych ucznia poprzez wykorzystanie alternatywnych metod komunikacji, możliwości wykorzystania komputerów oraz innych urządzeń technicznych we wspomaganiu komunikacji z uczniem z niepełnosprawnościami.
-> SKUTECZNE SPOSOBY WSPIERANIA UCZNIA NIEDOSTOSOWANEGO SPOŁECZNIE LUB ZAGROŻONEGO NIEDOSTOSOWANIEM
-> Program: szanse i zagrożenia rozwoju w okresie dorastania, sposoby identyfikacji trudności edukacyjnych ucznia niedostosowanego społecznie lub zagrożonego niedostosowaniem społecznym, jak konstruować indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET), jakie metody, formy, środki powinno się uwzględnić przy konstruowaniu IPET. Projekt przewiduje monitorowanie nabycia kompetencji przez nauczycieli (brak podnoszenia kwalifikacji) poprzez IV-etapowe Bilanse Kompetencji.
Dla części drugiej zamówienia"
-> CREATIVE BEASTS
-> Zajęcia kształtujące umiejętność kreatywności i innowacyjności z wykorzystaniem słownictwa/zwrotów w języku angielskim. Główne zagadnienia: czym jest innowacyjność i kreatywność we współczesnym świecie, cechy osoby kreatywnej oraz cechy innowacyjności przy wykorzystaniu słownictwa/zwrotów w języku angielskim, podstawowe narzędzia ułatwiające twórcze myślenie -ćwiczenia, postawa kreatywna i innowacyjność w praktyce - rozmowy bez użycia języka polskiego, główne techniki twórczego myślenia - burze mózgów, mapy myśli, kreatywna rozgrzewka oraz opracowanie własnej koncepcji innowacji, przekraczanie granic w kreatywnym myśleniu (rozwiązywanie gier i zagadek w języku angielskim).
-> GRA BIZNESOWA
-> Symulacja przedsiębiorstwa. Gra dopasowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (czytelne plansze, gra opracowana wg koncepcji uniwersalnego projektowania). Forma edukacyjnej, biznesowej gry planszowej, łączącej ze sobą rozrywkę i rywalizację, ćwiczenie myślenia strategicznego, trening umiejętności miękkich (praca w zespole, negocjacje, reagowanie na sytuacje problemowe, współzawodnictwa, radzenia sobie z porażką) oraz nauka reguł poruszania się po współczesnym rynku, w tym m.in. podstaw finansów, zarządzania i elementów prawa. Symulacja będzie wdrażana zgodnie z ideą "experimental learning" i oparta na "doświadczaniu".
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie realizowane będzie niezwłocznie od dnia podpisania umowy do dnia 26 czerwca 2020 roku, to jest do końca roku szkolnego. Szczegółowy harmonogram realizacji zamówienia ustalony będzie z wybranym Wykonawcą.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający przewidział warunki (wymagania) dla części drugiej zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za realizacje usługi tj.:
- co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego potwierdzona znajomość języka angielskiego na poziomie minimum biegłym - C1 lub posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku filologia angielska lub pokrewnym.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za realizacje usługi tj.:
- co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego potwierdzona znajomość języka angielskiego na poziomie minimum biegłym - C1 lub posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku filologia angielska lub pokrewnym.
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający przewidział warunki (wymagania) dla części pierwszej zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za realizacje usługi tj.
a. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć z wykorzystaniem e-podręczników lub e-zasobów/materiałów dydaktycznych,
b. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć z wykorzystaniem metody eksperymentu na zajęciach,
c. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć programistycznych,
d. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć w zakresie pracy z uczniem z niepełnosprawnościami,
e. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć w zakresie pracy z uczniem z niedostosowaniem społecznym lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym,
---
Zamawiający przewidział warunki (wymagania) dla części drugiej zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za realizacje usługi tj.:
co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć w zakresie pracy z uczniem z niepełnosprawnościami,
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za realizacje usługi tj.
a. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć z wykorzystaniem e-podręczników lub e-zasobów/materiałów dydaktycznych,
b. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć z wykorzystaniem metody eksperymentu na zajęciach,
c. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć programistycznych,
d. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć w zakresie pracy z uczniem z niepełnosprawnościami,
e. co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć w zakresie pracy z uczniem z niedostosowaniem społecznym lub zagrożonym niedostosowaniem społecznym,
---
Zamawiający przewidział warunki (wymagania) dla części drugiej zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby odpowiedzialne za realizacje usługi tj.:
co najmniej 1 osobę/trenera posiadającego doświadczenie w prowadzeniu kursów/szkoleń/zajęć w zakresie pracy z uczniem z niepełnosprawnościami,
Potencjał techniczny
Wykonawcy w ramach świadczonych usług będą zapewniali wykwalifikowaną kadrę posiadającą doświadczenie w pracy z dziećmi/młodzieżą, w tym z osobami z niepełnosprawnościami. Będą także udostępniać zasoby (np. materiały do wykonywania eksperymentów, gry planszowe i inne niezbędne zasoby do wykonywanych usług, materiały dla nauczycieli w przypadku kursów doskonalących). Wszystkie usługi edukacyjne w projekcie polegają na pełnej organizacji (przez co rozumie się zapewnienie m.in. opieki, osób prowadzących i materiałów, przeprowadzenie bilansów kompetencji).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Warunki zostały ustalone, jak powyżej.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający informuje, że warunki umowy, w tym także warunki zmiany umowy, zostały opisane w załączniku do zapytania ofertowego - we wzorze umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wraz z ofertą Wykonawcy skladaja:
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 3,
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 4 wraz z oświadczeniem o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu.
3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem pełnomocnictwa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 3,
2. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 4 wraz z oświadczeniem o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu.
3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo powinno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem pełnomocnictwa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie).
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający określił jedno kryterium - kryterium ceny, o wadze 100%.
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
GMINA WISKITKI
Adres
Kościuszki 1/brak
96-315 Wiskitki
mazowieckie , żyrardowski
Numer telefonu
+468567212
Fax
468554154
NIP
8381426466
Tytuł projektu
Z MAŁYCH SZKÓŁ W WIELKI ŚWIAT - kompleksowy rozwój edukacji w Gminie Wiskitki
Numer projektu
RPMA.10.01.01-14-B622/18-00
Inne źródła finansowania
Zamówienie realizowane jest przy współudziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.