Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679                 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:

 1) administratorem danych osobowych wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) jest Gmina Wiskitki, reprezentowana przez Burmistrza z siedzibą w Wiskitkach przy ul. Kościuszki 1, adres e-mail: sekretariat@wiskitki.pl.;

 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta i Gminy Wiskitki można uzyskać pod adresem e-mail: jrkdoradztwo@gmail.com;

3) dane osobowe wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;

4) odbiorcami danych osobowych wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu              o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych;

5) dane osobowe wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotu trzeciego) będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza         4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;

7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8) wykonawca (podwykonawca lub podmiot trzeci) posiada prawo dostępu do dotyczących go danych osobowych, prawo do sprostowania tych danych, prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania tych danych osobowych (z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO) oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących go danych osobowych narusza przepisy RODO;

9) wykonawcy (podwykonawcy lub podmiotowi trzeciemu) nie przysługuje w związku z art. 17       ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.